קירור חלל המשרד לסביבת עבודה נעימה יותר


שתף מאמר:

בין עם אתם בעלי מפעל או האנגר שבו אתם מנהלים את פעילות החברה, מחקרים הצביעו שמעל 79% מגידול בתפוקה של העובדים מגיע מנוחות במקום העבודה, כאשר נשאלו מהם 3 הפרמטרים המשפיעים ביותר על נוחות העבודה, 98% מתוכם ציינו שהאווירת החלל היא גורם החשוב ביותר עבורם, בשורה התחתונה לספק פתרון אוורור מקצועי עשוי להגדיל את תפוקת העובדים ובכך לסייע בגידול בתפוקה.

אספנו עבורכם 5 טיפים נוספים בעזרתם תוכלו להפוך את המשרד ואת שגרת היום שלכם בעבודה לירוקה יותר. ולא, הכוונה היא לא לצבוע את קירות המשרד בירוק, אלא להפוך אותו לידידותי יותר לסביבה:

  1. השתמשו במאוורר במקום מזגן

במקומות עבודה רבים מותקנים מזגנים ישנים המבזבזים חשמל רב, חלקם פולטים גזים מזהמים אל הסביבה, ויש גם כאלה שפשוט מרעישים ומפריעים לשגרת העבודה. אם במקום העבודה שלכם יש מזגן כזה ואתם שוקלים להחליפו במזגן חדש, מומלץ כי תשקלו להכניס מאוורר אל המשרד. המאוורר יכול לצנן את החדר בשקט, ביעילות, לצרוך הרבה פחות חשמל ולא לפלוט גזים כלל – וסביר להניח שתמצאו אותו שימושי גם בימות החורף.

  1. ותרו על הנייר

היום כבר לא צריך להדפיס כמעט שום דבר. כל קובץ ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני, כל מצגת ניתן להקרין על הקיר, כל קובץ אפשר לשאת בדיסק און קי, וחוץ ממספר מוסדות ממשלתיים ארכאיים – אף אחד כבר לא משתמש היום בפקס. במקרים בהם נדרשת חתימה, ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית, ובקיצור: ככל שתפיקו פחות ניירת, כך תייצרו פחות פסולת. ואם אתם ממש חייבים להדפיס משהו, עדיף לעשות זאת על גבי נייר ממוחזר.

  1. חסכו בחשמל

במשרד שלכם עדיין מותקנות נורות ליבון ישנות ובזבזניות? זה הזמן לעבור לנורות חדשות שחוסכות אנרגיה ומורידות בהרבה את חשבון החשמל. ואם תדליקו את האור במשרד רק כאשר השמש שוקעת, מובטח לכם שלא תשבו בחושך בזכות אור היום הטבעי (שמחקרים הראו שגם משפר את מצב הרוח ומעלה את פרודוקטיביות העובדים).

  1. עיצוב מחומרים ממוחזרים

אם איכות הסביבה חשובה לכם, למה שלא תראו זאת לכל מי שמגיע לבקר אצלכם במשרד, מהלקוחות, דרך העובדים החדשים ועד למשקיעים פוטנציאליים? הנה הצעה: הוסיפו לחללי העבודה פריטים דקורטיביים העשויים מחומרים ממוחזרים, כגון שטיחים, בתי מנורה וכדומה, אשר יתאימו לכל פריט ריהוט משרדי ויהוו נגיעה קלה של מודעות ירוקה בתוך שגרת היום.

דילוג לתוכן